středa 4. dubna 2018

Zaostřeno na značku Yves Rocher

Existuje pár značek, které bezmezně miluju. Pokud to jde, vybírám značky, které nepoužívají silikony a parabeny. Jednou ze značek, které mám ráda a tyto podmínky převážně splňují je Yves Rocher.
Určitě jí všichni znáte. Jedná se o značku, která má krásné voňavé prodejny a zatím jsem se vždy setkala jen se samými milými prodavačkami.



Mezi moje nejoblíbenější produkty od Yves Rocher patří jednoznačně sprchové gely a tělová mléka. ♥ Mají nádhernou vůni a vždy mi krásně provoní nejen koupelnu, ale i pokožku. Tělová mléka navíc skvěle hydratují. Mezi moje nejoblíbenější parfemace vůbec patří kokos a vanilka, ale nikdy nepohrdnu ani vánočními limitkami které bývají vždy velmi povedené.

Cenu za nejlepší peeling by vyhrál vyhlazující peeling na nohy, který používám nejen na chodidla ale na celé tělo. Tento peeling předčil i mého dokonalého Marka na kterém mi vadí kávová parfemace. Příjemná vůně levandule navíc krásně provoní pokožku.


Pozadu nezůstaneme ani s vlasovými výrobky a naprosto miluju řadu na poškozené vlasy. Šampon určený právě poškozeným vlasům je bez silikonů, parabenů a barviv, což je pro mě jako pro nositelku vlasů barvených hennou velmi důležité. Navíc velmi příjemně voní a ze všech šamponů od této značky mi přijde nejlepší a nejvoňavější. Vlásky jsou po něm hladké a nekrepatí se.


Spolu s šamponem miluji i kondicionér, ale co mám úplně nejraději je regenerační maska. Má úžasnou parfemaci a vlasy jsou po jejím použití jemné, lesklé a dobře se rozčesávají. Což je vlastně přesně to, co od masky chci.


A bez čeho se opravdu neobejdu? Bez šetrného odličovače. A přesně takový yves rocher nabízí. Je to jemný odličovač s chrpou pro citlivé oči. Výborně odlíčí i výrazný a voděodolný makeup.


A to jsou všechny mé svaté grály od značky Yves Rocher. Na jaké produkty nedáte dopustit vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Můj kosmetický wishlist

Tenhle článek bude zaměřený mým přáním a snům. Respektive, kosmetickým přáním a snům. Ráda bych vás seznámila s produkty po kterých mé srdce...