čtvrtek 5. dubna 2018

Můj kosmetický wishlist

Tenhle článek bude zaměřený mým přáním a snům. Respektive, kosmetickým přáním a snům. Ráda bych vás seznámila s produkty po kterých mé srdce prahne a touží. ♥



Nádherná paletka celkem 24 stínů na oči. Mezi moje největší oblíbence patří odstíny fialové a bordó. Tu prostě musím mít! Navíc značka Makeup Revolution je známá tím, že má velice slušnou pigmentaci a to i přesto, že se jedná o cenově dostupnou značku. Osobně mi vyhovuje ještě o něco víc než úžasná zoeva.

Lush je značkou, která mě velice láká vyzkoušet. A rovnou se jedná o několik produktů.




Vyhlášený šampon big známý především díky své schopnosti udělat báječný objem ve vlasech. Jako majitelka jemných splihlých vlasů se nemohu bránit zkoušce!



Koupelové bomby od Lush jsou legendární. A jakou jinou vybrat než tu, která se jmenuje Sakura? Pro milovníka Asie jako jsem já je naprosto ideální.



Jsem milovnice hennování. Barvení vlasů hennou mě baví a přijde mi efektivnější než barvení vlasů chemií. Hennu od lushe jsem zatím nevyzkoušela ale slyšela jsem na ní samou chválu a o to víc mne láká ji vyzkoušet.


Maska pro suché a poškozené vlasy Coslys


Další věcí na vlásky je maska. Pro mě nezbytný krok. Moje vlasy jsou v koncích dost suché a snažím se o ně starat co nejlépe mohu. Tato maska je bez silikonů a parabenů a zároveň je vhodná pro vegany, což určitě ocení mnoho lidí.

A na závěr...

Parfémovaná voda od Yves Rocher


Vůně, kterou miluji a nedám na ni dopustit. Momentálně se nemohu dočkat až dopoužívám dvě načnuté a pořídím si konečně tuto, která je nádherná, vanilková a lehce kořeněná. Jako přímo stvořená pro mě. ♥

A co vy? Po čem toužíte vy?
Máte zkušenost s některým se zmíněných produktů?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Můj kosmetický wishlist

Tenhle článek bude zaměřený mým přáním a snům. Respektive, kosmetickým přáním a snům. Ráda bych vás seznámila s produkty po kterých mé srdce...