středa 4. dubna 2018

Poprvé se setkáváme

Ahoj,
vítám tě na mém x tém blogu. Psala jsem už mockrát o různých tématech a mnohdy sklouzla i do svého soukromí, ale ráda bych psala o něčem naprosto marnivém - o kráse.

Krása je dost subjektivní pojem. Dovolím si použít několik citátů.

„Opravdová krása trvá věčně, dokonce, i když vnější půvab časem zmizí. Ale ženy se z nějakého důvodu snaží udržet především pěkný zevnějšek, než aby se chtěly stát skutečně krásnými.“

řekla úžasná Coco Chanel

Víte, můj blog nebude o líčení. Nečekejte prosím perfektní makeup tutoriály. Chci psát o kráse z péče, o tom, že si máme dopřávat plnými doušky co nám ženskost nabízí a přitom nezabíjet naši přirozenou krásu. Nemusíte se vůbec líčit a přitom být nádherné. Můžete být zmalované jako velikonoční kraslice. Je to jen na vás.
Chci vám psát o tom, jak to mám s péčí o sebe já. O produktech které miluji, které mne zklamaly nebo jen tak o životě.

Nemám ambice, že můj blog bude někdo příliš číst. V dnešní době plné kosmetických veleúspěšných blogů je ten můj jedním mravencem v obrovském mraveništi. Přesto ale mi to nedá a musím to zkusit. Vítejte na mém blogu. :)

M.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Můj kosmetický wishlist

Tenhle článek bude zaměřený mým přáním a snům. Respektive, kosmetickým přáním a snům. Ráda bych vás seznámila s produkty po kterých mé srdce...